Hoe haalt u het meeste uit uw haar

lokale klantenbeoordelingen en resultaten (spinnen ook meegeteld)

Het tevredenheidspercentage van meer dan 100% heelt zeker alle twijfels die u zou kunnen hebben. Het leerproces tussen kapper en klant is totaal absorberend en zal u helpen om een zeer goede beslissing te nemen. Overmoed in het kappersvak kan gebeuren Tijdens de voorbereiding van de knipbeurt, als de kapper echt een grote puinhoop maakt, laat hem of haar dan uitleggen hoe iets verkeerd is gedaan. Als klant moet u daarover klagen.

Het belangrijkste punt tijdens een knipbeurt is de communicatie met de Kapsalon Ijsselstein . Houd het haar losjes vast en kijk naar de achterkant van het hoofd, de zijkanten, de plaats waar de nek de schouder ontmoet, (de trimmer is op dit punt de onbalans aan het verwijderen), de achterkant van de nek, het gebied onder het oor. communicatie is de sleutel.

De vuistregel van een kapper:

Wat je ziet, zeg niets meer.

Na een knipbeurt wil je zo snel mogelijk uit de stoel komen. Als je weer in de stoel zit, kun je beter om de hoofddoek vragen.

Ik raad je aan om je haarstylingtools regelmatig schoon te maken en alle stylingtools die niet meer kunnen grondig te reinigen.

6. Laat je salonwerk altijd thuis. Hoe druk het ook is, neem elk uur een pauze. Gebruik een pauze wanneer je er een nodig hebt.

7. Als je naar het toilet moet, neem er dan een mee. Recht voor het urinoir staan is niet alleen volledig hygiënisch, het is ook de beste manier.

8. 8. Zorg ervoor dat je de kapper complimenteert met zijn haarsnit.

De stylist zou je beste vriend moeten zijn en als jullie met z’n tweeën bij een afspraak zijn, moet de afspraak voor dezelfde dag nog in je agenda worden gezet.

Vergeet niet om de stylist een fooi te geven – bijna 10% is standaard. Normaal gesproken kun je er ook voor kiezen om de stylist een cadeautje te geven als dat mogelijk is.

9. Afgeplakte kosten kunnen worden verminderd of terugbetaald – voordat u uw hard verdiende geld betaalt voor een knipbeurt, praat met de stylist, zij/hij zal in staat zijn om de kosten van tape en/of kleur te verminderen. Als u niet tevreden bent met het resultaat, kunt u altijd sorry zeggen, maar u bent er zeker van dat u de volgende keer een vergelijkbare of betere knipbeurt krijgt.

10. Probeer een aantal vragen voor te bereiden voordat u naar de kapper gaat.

Hoe lang zal het duren? Wat voor haartype heeft uw haar? Zal mijn haar beschadigd zijn tegen de tijd dat het gestyled is? Kan ik het natuurlijk laten drogen? Is er een product dat ik moet gebruiken? Is er iemand anders die het haar knipt? Hoe lang zit ik ongeveer in de stoel?

Dames, dit zijn enkele van de meest gestelde vragen bij het laten knippen van het haar. Als je nog steeds bang bent om je stylist dit soort vragen te stellen, probeer het dan te zien als een afspraak. Niet alleen kunt u eventuele fouten rechtzetten, u krijgt ook een goede knipbeurt om knopen en kroes te verwijderen.

Nu je je afspraak hebt geboekt, hoef je er alleen nog maar voor te zorgen dat je je eraan houdt. Uw stylist is uw tijd en geld waard, dus als u niet tevreden bent met het resultaat, laat het hem dan weten. We begrijpen de zenuwen, maar ervoor zorgen dat je gehoord en verzorgd wordt is heel belangrijk zodat al je avondjes uit heerlijk zijn.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *